تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس بیمه مرکزی با اشاره به تصویب قانون تشکیل صندوق بیمه حوادث طبیعی گفت: بر این اساس تمام واحدهای مسکونی کشور تحت پوشش بیمه پایه برای حوادث طبیعی قرار می‌گیرند.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۵۵۳
همه خانه‌های کشور بیمه می‌شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، غلامرضا سلیمانی امروز در حاشیه جلسه نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به بیمه خسارت حوادث طبیعی گفت:‌ با توجه به اینکه کشور ما در منطقه حادثه‌خیزی قرار دارد و واحدهای مسکونی و تجاری تحت خطر و ریسک طبیعی قرار دارند، به همین دلیل صندوق بیمه حوادث طبیعی ایجاد می‌شود که این موضوع در دولت تصویب شده و در مجلس هم مصوب شده و برای تائید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.

رئیس بیمه مرکزی با بیان اینکه شورای نگهبان اشکالی به آن گرفته و دوباره به مجلس ارسال شده گفت: انشاالله بعد از رفع اشکال تا قبل از سال 99 مصوبه شورای نگهبان و مجلس را خواهیم داشت و اگر انجام شود امیدواریم در سال 99 اجرایی شود.

وی بیان داشت: بر این اساس تمام واحدهای مسکونی کشور تحت پوشش بیمه پایه برای حوادث طبیعی قرار می‌گیرند اما اگر قرار باشد اثاثیه و وسایل یک منزل مسکونی تحت بیمه قرار گیرد پرداختی مازاد باید توسط بیمه شونده به شرکت‌های بیمه‌گر پرداخت شود.

سلیمانی اظهار داشت: کلیه واحدهای مسکونی کشور تا سقف 30 میلیون تومان پرداختی از طرف شرکت‌های بیمه‌ای و صندوق بیمه خسارت حوادث طبیعی بیمه می‌شوند یعنی با پرداخت حدود 120 هزار تومان برای هر سال 60 هزار تومان توسط دولت و 60 هزار تومان آن توسط صاحبان منازل مسکونی پرداخت می‌شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین