کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ادامه تناقض‌گویی ‎های واشنگتن؛

اوبرایان: ایران مذاکره کند؛ تحریم‎ها رفع می‏‌شود!

مهر , 23 دی 1398 ساعت 14:25

حزب الله:علیرغم ادعای رئیس ‎جمهوری آمریکا مبنی بر عدم اشتیاق برای مذاکره با ایران، مشاور امنیت ملی او در اظهاراتی متناقض، ایران را به بهانه رفع تحریم‎ها، پای میز مذاکره دعوت کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با آکسیوس مدعی شد چنانچه ایران مایل به مذاکره باشد؛ دونالد ترامپ رئیس‎جمهوری آمریکا نیز تحریم‌ها علیه این کشور را رفع خواهد کرد.
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد اقتصاد آمریکا محشر است و این ایران است که به مذاکره نیاز دارد.
ادعاهای اوبرایان درحالی مطرح شد که ترامپ روز گذشته در پیامی توئیتری مدعی شده بود: در واقع، من اصلاً اهمیتی نمی‌دهم که آیا آنها (ایران) مذاکره می‌کنند. این کاملاً به آنها بستگی خواهد داشت.
در بین این همه تناقض‌گویی‎ها، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز مدعی است: ترامپ همچنان برای گفتگو با ایران در یک مسیر جدید پیش رو آماده است!
وی در مصاحبه با برنامه Face the Nation این شبکه مدعی شد: مایلیم بنشینیم و بدون پیش شرط در یک مسیر جدید پیش رو در خصوص مجموعه‌ای از گام‌ها رایزنی کنیم!
گفتنی است آمریکا در ادامه ۴ دهه عداوت با ایران تحریم‌های ظالمانه ای را علیه تهران به اجرا درآورده است و از یک سال پیش نیز همزمان با خروج از برجام، به کارزار فشار حداکثری علیه این کشور روی آورد.


کد مطلب: 216491

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216491/اوبرایان-ایران-مذاکره-کند-تحریم-ها-رفع-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com