کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شورای پنجم، شورایی شیشه ای و بدون جلسه های غیر علنی

پایگاه خبری کرج امروز , 23 دی 1398 ساعت 13:41

حزب الله:شورای پنجم در زمینه شفاف سازی، به وعده های خود جامه عمل پوشانده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم خستو در صد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر کرج، شورای پنجم را شورای شیشه ای دانست و افزود: در این دوره یک جلسه غیر علنی هم نداشتیم.
وی با بیان اینکه شورای پنجم در زمینه شفاف سازی به وعده های خود جامه عمل پوشانده است، اضافه کرد: تمامی جلسات شورای شهر به صورت علنی برگزار شده است.
این عضو شورا در ادامه گفت: شورای پنجم معضلاتی را نیز داشته که ارسال تعداد بالای لوایح دوفوریتی از جمله این معضلات به شمار می رود.
نایب رییس شورای شهر کرج گفت: اگر این مورد را بررسی و تحلیل کنیم متوجه شدت آسیب زایی و آثار لوایح دوفوریتی بر تصمیم گیری ها در شورای پنجم می شویم.
خستو در دومین نطق پیش از دستور خود، خواستار بررسی آثار و نتایج افزایش بودجه سال گذشته از سوی رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شهرداری کرج پیش از ارائه لایحه بودجه از سوی شهرداری شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تبریک به محمودیان که به تازگی به عنوان مدیرکل املاک و مستقلات شهرداری کرج منصوب شده است، از اقدام وی در خصوص اتوماسیون کردن ماده صد یاد کرد و افزود: این اقدام قابل قدردانی است.
این عضو شورا با اشاره به تذکرات اعضا در خصوص شفاف سازی املاک و مستقلات شهرداری خواستار ثبت این املاک در پرتال شد و افزود: این اطلاعات باید به اطلاع عموم برسد.
سازمان فرهنگی برای سخنران ها هزینه های گزاف نپردازد
نایب رییس شورای شهر کرج آخرین تذکر خود را به پرداخت هزینه های گزاف از سوی سازمان فرهنگی به سخنران ها اختصاص داد و گفت: هر سخنران جلسه ای پنج میلیون تومان می گیرد که این مبلغ برای یک سخنرانی مبلغ زیادی است.
وی همچنین به تبلیغاتی که برای برگزاری جلسه برای هر سخنران می شود و هزینه های بالای این تبلیغات اشاره کرد و افزود: شهر کرج صاحب نظر و روحانی دارد، ضرورتی ندارد از شهر تهران سخنران دعوت و این همه هزینه صرف یک سخنرانی شود.


کد مطلب: 216482

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216482/شورای-پنجم-شورایی-شیشه-بدون-جلسه-های-غیر-علنی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com