تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
plusresetminus
حزب الله:فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ متهم که با اضافه کردن ماسه و شن نرم به گندم‌های دولتی اقدام به فروش آن به کارخانه‌های آرد بجنورد می‌کردند، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۴۷۶
کلاهبرداری میلیاردی با فروش شن و ماسه به جای گندم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:  افراد کلاهبردار تاکنون از  طریق اضافه کردن ماسه و شن به گندم های دولتی  ۵۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به جیب زده‌اند.
او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این‌که در یکی از سیلو‌های نگهداری گندم در شهرستان جاجرم، قبل از بارگیری گندم‌ها مقدار زیادی شن نرم به گندم‌های دولتی اضافه می‌شود، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سردار مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان در ابتدا اقدام به بازرسی از این سیلو‌ها کردند، افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقدار زیادی خاک، شن و ماسه در سطح گندم‌های موجود در این سیلو‌ها مشاهده شد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه برای بررسی بیشتر موضوع، از کارشناسان اداره بهداشت محیط آن شهرستان برای حضور در سیلو‌ها دعوت شد، گفت: در بررسی بیشتر مشخص شد که اخیراً صد‌ها تن گندم از این شهرستان به مقصد کارخانه‌های آرد شهرستان بجنورد بارگیری شده که پس از تخلیه بار در مقصد، مقدار زیادی شن و ماسه نرم که در داخل گندم‌ها بوده مشاهده می‌شود.
مظاهری با اشاره به اینکه با تحقیقات انجام‌شده و بازرسی‌های مستمر، مأموران، محلی را در محوطه پشتی سیلو‌ها که ۱۰ مترمکعب شن و ماسه نرم در آن دپو شده بود را رویت کردند، افزود: سیلو موردنظر با هماهنگی مقام قضائی برای انجام تحقیقات بیشتر پلمب شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین