کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلاتکلیفی بی‌سابقه در فوتبال ایران

مهر , 23 دی 1398 ساعت 12:32

حزب الله:در کنار تیم ملی فوتبال ایران که هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته است، پرسپولیس، شهر خودرو مشهد، سپاهان و ذوب آهن اصفهان هم در بحث سرمربی همچنان بلاتکلیف هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، از تیم ملی فوتبال ایران که در مقطع حساسی قرار دارد گرفته تا چند تیم دیگر مثل پرسپولیس، شهر خودرو، ذوب آهن و سپاهان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و هنوز نمی‌دانند مربیان آنها در نیم فصل دوم چه کسانی هستند و این در حالی است که استقلال نیز تا چند روز پیش در همین شرایط بود و به تازگی سرمربی جدیدش را شناخته است.
یک تصمیم اشتباه از سوی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی و روند نامناسب تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی که ناشی از همین انتخاب اشتباه بود، در آشفتگی امروز فوتبال ایران و باشگاه‌ها بی تأثیر نیست.
دود تصمیم اشتباه آن روز فدراسیون امروز در وهله اول به چشم باشگاه سپاهان می‌رود. باشگاهی که با یک انتخاب درست برای نیمکتش امروز در بین مدعیان قرار دارد و حالا چشم فدراسیون به دنبال سرمربی این تیم است.
کاندیدا شدن امیر قلعه نویی برای هدایت تیم ملی امروز سپاهان را در حالت بلاتکلیفی قرار داده تا این باشگاه ساختار محور در فاصله یک هفته مانده به آغاز نیم فصل دوم برای حفظ سرمربی فعلی یا انتخاب جانشین وی به تکاپو بیافتد.

سپاهانی‌ها با علم به این که می‌دانند زورشان به فدراسیون نخواهد رسید، اما برای حفظ سرمربی‌شان تلاش می‌کنند. اما آنها هنوز نمی‌دانند در صورت جدایی قلعه نویی باید دست روی چه گزینه‌ای بگذارند تا روند تیمشان در نیم فصل دوم حفظ شده و شانس‌شان برای قهرمانی کم نشود.
شهر خودرو هم شرایطی شبیه به سپاهان دارد با این تفاوت که به جای فدراسیون، پرسپولیس چشمش به دنبال یحیی گل محمدی سرمربی این تیم است و شهر خودرویی‌ها هم با علم به این که زورشان به پرسپولیس نخواهد رسید، آخرین تلاش‌های خود را برای حفظ سرمربی خود به خرج می‌دهند.
تفاوت شهر خودرو با سپاهان در این است که آنها تقریباً «پلن B» دارند تا در صورت جدایی گل محمدی کمتر غافلگیر شوند. هرچند اجرای پلن B برای این تیم تبعاتی در بر خواهد داشت، اما برنامه داشتن همراه با غرامت بهتر از بی برنامگی و غافلگیری است.
پرسپولیس دیگر تیم مدعی و بلاتکلیف روی نیمکت است. سرخ‌ها که به تازگی با مربی آرژانتینی قطع رابطه کرده اند، چشم به یحیی گل محمدی دارند و گل محمدی هم فعلاً تحت قرارداد تیم شهر خودرو است که خود این تیم هم در بین مدعیان قرار دارد.

ذوب آهنی‌ها هم که قبل از نیم فصل به همکاری با منصوریان خاتمه دادند، علیرغم مذاکره با چند گزینه هنوز گزینه نهایی شأن را معرفی نکرده اند.
در حالی که چیزی از تعطیلات نیم فصل باقی نمانده، پرسپولیس، شهر خودرو، سپاهان و ذوب آهن در بلاتکلیفی به سر می‌برند و تیم ملی ایران را هم باید به جمع این تیم‌ها اضافه کرد تا مشخص شود حال فوتبال ایران در کل خوب نیست.


کد مطلب: 216453

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216453/بلاتکلیفی-بی-سابقه-فوتبال-ایران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com