تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: امسال خیران ۵۵ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال به حوزه حوزه سلامت استان برای تکمیل و احداث ساختمان‌ها و خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی کمک کرده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۴۳۳
خیرین بیش از ۵۵ میلیارد ریال به بخش سلامت کردستان کمک کردند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی مسیمر اظهار داشت: از این میزان کمک، ۲۰ میلیارد ریال برای بخش انکولوژی (سرطان) بیمارستان توحید سنندج، سه میلیارد ریال برای افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی کامیاران، ۶ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه اتاق عمل بیمارستان قروه و هفت میلیارد ریال برای توسعه، بازسازی و تعمیرات خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت آغبلاغ بیجار کمک شده است.
وی اهدای خودروی دیالیز به بیمارستان توحید سنندج به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال، اهدای یونیت و وسایل دندانپزشکی مرکز جلالی زاده به مبلغ ۲ میلیارد ریال، تهیه تجهیزات بخش انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج به مبلغ ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و اهدای یک دستگاه کمک تنفسی و استنشاقی کودکان به بیمارستان بعثت به مبلغ ۱۱۱ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال از دیگر کمک‌های خیران به بخش سلامت استان اعلام کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان افزود: خیران همچنین امسال ۲ میلیارد ریال برای تامین هزینه تجهیزات پزشکی و اکو قلبی بیجار، ۱۴۰ میلیون ریال برای تعمیرات خانه بهداشت دارغیاث بیجار، ۲۵۰ میلیون ریال برای تامین تجهیزات پزشکی در مریوان و یک میلیارد و ۴۲ میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی بانه هزینه شده است.

وی میزان سایر کمک‌های نقدی و متفرقه خیران به بخش سلامت در استان را ۲۲۰ میلیون و ۱۶۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: از زمان تاسیس تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور هستند.
مجمع خیرین سلامت در نیمه دوم سال ۸۸ در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ۳۷۰ میلیارد ریال از سوی خیرین به بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح‌های عمرانی، درمانی، خدماتی، زمین، تجهیزات پزشکی و مصالح ساختمانی کمک شده است.

مردم نیک اندیش و خیر استان کردستان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۹۸۲۳۳ بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد ۷۷۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۰۸۲۳۲۳۰ و شماره حساب ۰۱۰۹۶۵۰۶۳۳۰۰۲ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۱۰۹ نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه ۱۳۸۴ واریز کنند.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین