تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
plusresetminus
حزب الله: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کالدرون مردانگی کرد که جانشین برانکو شد. نباید به او خرده‌ای گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۳۹۱
هیچ خرده‌ای به کالدرون نمی توان گرفت/ کریم باقری بهترین گزینه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وی در خصوص عدم بازگشت گابریل کالدرون به تهران برای ادامه حضور در قامت سرمربی پرسپولیس گفت: کالدرون توانست کمک زیادی به پرسپولیس کمک کند. او را از سوی باشگاه خیلی اذیت کردند. هر کسی از دروغ بدش می آید و او در اواخر حضورش در ایران بارها گفت که به او دروغ می گویند.
مربی پیشین پرسپولیس افزود: کالدرون مردانگی کرد که جانشین برانکو ایوانکوویچ شد. هرکس نمی توانست به راحتی جانشین مربی بسیار موفقی مثل برانکو شود اما او جسارت کرد و پذیرفت. کالدرون خیلی خوب هم توانست پرسپولیس را جمع و جور کند.
وی ادامه داد: فکر می کنم رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال او اصلا خوب نبود. البته مشکلات اقتصادی موجود نیز تنها به این باشگاه مربوط نیست. به هر حال تحریم ها مانع از انتقال ارز می‌شود. مربی خارجی هم حق دارد دستمزد خودش را بخواهد. نباید خرده ای از کالدرون گرفت.
ابراهیمی اظهار داشت: فقط تاسف آور است که خارجی ها با دلخوری از ایران می روند. کالدرون هم به صف شاکیان پرسپولیس در فیفا اضافه می شود و پولش را هم می گیرد.
مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه چه گزینه ای را برای جانشینی کالدرون مناسب است تاکید کرد: باید مربی داخلی به پرسپولیس بیاید که بتوانند مشکلات را حل کنند. کسی جز کریم باقری نمی تواند پرسپولیس را هدایت کند. او بهترین گزینه است. در مجموع فکر می کنم یک مدیر فنی بسیار قوی باید وارد ماجرا شود تا بتواند به سرمربی جدید تیم کمک کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین