کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتهامات رسمی استیضاح ترامپ هفته آینده به مجلس سنا ارسال می‌شود

تسنیم , 21 دی 1398 ساعت 12:15

حزب الله:رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد موارد اتهامات استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده را طی روزهای آینده به مجلس سنا بفرستد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت: اتهامات رسمی استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا اوایل هفته آینده به مجلس سنا ارسال خواهد شد.
بر اساس این گزارش نانسی پلوسی طی سه هفته گذشته بازی موش و گربه را با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا بر سر ارسال مفاد استیضاح ترامپ برای سناتورها آغاز کرده بود و در نهایت راضی شده است تا این پرونده جنجالی را به سنا بفرستد.
بیشتر بخوانید
اعلام آمادگی جان بولتون برای شهادت دادن در جلسه استیضاح ترامپ
دموکراتها خواستار احضار مجدد شهود این پرونده شده اند تا از آنها درباره فشار ترامپ بر رئیس جمهور اوکراین برای تحقیق از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا ، تحقیقات مجددی انجام شود.
پلوسی در نامه ای به مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که قطعنامه مربوط به معرفی مدیران برای این محاکمه و تحویل موارد اتهامی علیه ترامپ به سنا طی هفته آینده ارسال خواهد شد.
ترامپ پیش از این در خصوص 2 مورد اتهام از سوی مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد.
نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق کمک 400 میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد مالی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.


کد مطلب: 216296

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216296/اتهامات-رسمی-استیضاح-ترامپ-هفته-آینده-مجلس-سنا-ارسال-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com