تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: اجاره دکه‌های مطبوعاتی‌ای که صرفاً نشریه و روزنامه می‌فروشند، افزایشی نداشته است.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۱۵۶
کدام دکه‌های مطبوعاتی مشمول افزایش اجاره بها می شوند؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس وحیدی  اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد تمایل بیشتر مردم به رسانه‌های مجازی برای اطلاع از اخبار به روز هستیم که همین امر باعث شده تعداد مخاطبان نشریات و روزنامه‌ها کاهش یابد.
وی ادامه داد: با این اوصاف اگر دکه‌های مطبوعاتی صرفا بخواهند از طریق فروش نشریات روزگار بگذرانند، در امرار معاش با مشکلاتی مواجه خواهند شد.
وی توضیح داد: البته از سالیان پیش دکه‌های مطبوعاتی در کنار فروش نشریات و روزنامه نسبت به فروش تنقلات هم اقدام می‌کردند که این امر موافقان و مخالفان خود را داشته است.
این مسئول توضیح داد: برای اینکه فروش تنقلات در دکه‌های مطبوعاتی سازوکار قانونی به خود بگیرد امسال با توجه به جانمایی و نوع کاربری آنها اقدام به افزایش اجاره بهای پرداختی از سوی فعالان این صنف کرده‌ایم.
به گفته وحیدی،  بر این اساس دکه‌های مطبوعاتی فعال در سطح شهر در سه درجه سطح بندی شده‌اند که بر مبنای این سطوح اجاره آنها تغییر کرده است.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج ادامه داد: البته اجاره دکه‌هایی که به ماهیت واقعی خود پایبند بوده و صرفا نشریات و روزنامه به فروش می‌رسانند هیچ افزایشی نداشته است.
وی گفت: با موجه شدن فروش تنقلات در دکه‌های مطبوعاتی، لازم است شبکه بهداشت و اصناف نظارت دقیق‌تری بر فعالیت این واحدها داشته باشد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین