BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - آموزش مقابله با تهدیدهای پدافند غیرعامل برگزار شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش مقابله با تهدیدهای پدافند غیرعامل برگزار شد

پایگاه خبری کرج امروز , 19 دی 1398 ساعت 10:03

حزب الله:مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرج از برگزاری دوره های آموزشی مقابله با تهدیدهای پدافند غیر عامل خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی فتحی  با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مقابله با تهدیدهای پدافند غیرعامل گفت: در این دوره آموزشی که برای پرسنل حراست و بازرسی برگزار شد، سه مورد از سرفصل های پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفت.
این مسئول، اصول و مبانی پدافند غیر عامل، حفاظت های فیزیکی و حفظ و صیانت از اسناد و مدارک را از جمله سرفصل های دوره آموزشی مذکور اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه تهدیدهای مختلف پدافند غیرعامل شناسایی شده است، اظهار کرد: سازمان پدافند غیر عامل روی این تهدیدها کار کرده است و آموزش را به عنوان مهم ترین راهکار مقابله با آن در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی ادامه دار خواهد بود و در آینده ای نزدیک ادامه این دوره ها به منظور بالا بردن سطح امنیت برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 216155

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216155/آموزش-مقابله-تهدیدهای-پدافند-غیرعامل-برگزار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com