کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش‌های توئیتری ادامه دارد؛

سینماگران آمریکایی علیه ترامپ؛ او متهم به جرایم جنگی است

twitter

مهر , 19 دی 1398 ساعت 9:34

حزب الله:
موج اعتراض‌ها و واکنش‌ها نسبت به اقدام تروریستی ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و دمیدن او در آتش جنگ همچنان در میان هنرمندان و چهره‌های سینمایی آمریکا ادامه دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در حالی که چهره‌های سینمایی در کنار دیگر چهره‌های آمریکایی در حال واکنش نشان دادن به ضربه سخت ترامپ از نیروهای ایرانی هستند، بسیاری از آنها جملات صبح امروز مایکل مور مبنی بر اینکه «قصاص از سوی ایران آغاز شده است. برای پسران و دختران‌مان در نیروهای مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد» را بارها ری‌توییت کرده‌اند.
مواضع توئیتری برخی از این چهره‌ها نیز در ادامه آمده است.

مورگان جی فریمن کارگردان ۵۰ ساله آمریکایی در توییتی نوشته است: «هیچکس لازم ندارد بشنود ترامپ از دفترش یک سخنرانی جعلی بکند. لازم داریم او به سرعت از مقام خود پایین کشیده و متهم به جرایم جنگی شود. دونالد ترامپ دارد به خاطر اینکه استیضاح شده، آمریکایی‌ها را به کشتن می‌دهد.»
این سینماگر طی هفته گذشته و در واکنش به حمله تروریستی آمریکا علیه شهید سردار سلیمانی از ترامپ به‌عنوان یک تروریست، کودک آزار، نژادپرست، هنرمند شیاد، تبعیض‌گر جنسیتی، بزدل، دروغگو، کلاهبردار و مجرم یاد کرده بود و نوشته بود: «دونالد ترامپ رئیس جمهور من نیست.»

مارک همیل بازیگر «جنگ ستارگان» نوشته است: نوستراداموس الان حتماً خیلی حسودی می‌کند. «باور دارم او زمانی پیش از انتخابات به ایران حمله می‌کند، چون فکر می‌کند تنها راهی است که می‌تواند رییس‌جمهور بشود. وقاحت‌بار نیست؟» [سخنان در گیومه متعلق به ترامپ و زمانی است که اوباما برای دور دوم ریاست جمهوی نامزد شده بود]
همیل در ادامه نوشته: «کاملاً با این حرف موافق هستم و جواب سوال شما هم این است که بله، واقعاً وقاحت‌بار است.» [تاکید بر اینکه این سخنان درباره خود ترامپ صدق می‌کند و تلاشی برای انتخاب دوباره‌اش است]

ایوا دوورنی کارگردان سرشناس نیز با تاکید بر اینکه «ایرانی‌ها هرگز به مواضع آمریکایی در عراق موشک بالیستیک شلیک نکرده بودند؛ نه طی اشغال کشور توسط ایالات متحده بین سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱ و نه طی بازگشت نیروهای آمریکایی به عراق بعد از ۲۰۱۴.» اعتراض خود به اقدامات اخیر رییس جمهور امریکا را نشان داد.


کد مطلب: 216144

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216144/سینماگران-آمریکایی-علیه-ترامپ-او-متهم-جرایم-جنگی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com