تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله:مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران از همان ساعات اولیه قبل از شروع مراسم در رسانه‌های جهان بازتاب داشت.
۰
کد مطلب : ۲۱۵۸۵۱
بازتاب جهانی مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران از همان ساعات اولیه قبل از شروع مراسم در رسانه‌های جهان بازتاب داشت. حضور میلیونی مردم تهران در این مراسم، دشمنان جمهوری اسلامی ایران را همچون همیشه مات و مبهوت کرده است.
خبرنگار نیویورک‌تایمز در پیامی توئیتری نوشت: مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران آغاز شد. میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها هستند. دریای بی پایان مردم از ساعت ۶ صبح [به خیابان‌ها آمده‌اند]. در ۲۵ سال گذشته هرگز چنین مراسمی دیده نشده است [بی‌سابقه بوده است].
مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است
ماری لوئیس کلی، خبرنگار و مجری رادیو NPR آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: ترافیک صبحگاهی در مسیر تشییع پیکر [سردار] سلیمانی. بسیاری از خیابان‌ها بسته شده و در هرجایی در مرکز تهران که شما بروید، پلاکارد‌هایی مانند این را مشاهده می‌کنید که [آیت‌الله] خامنه‌ای با [سردار] سلیمانی دیده می‌شوند.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است
پیام توئیتری «ولی نصر» رئیس سابق دانشکده مطالعات پیشرفته بین‌المللی دانشگاه جان هاپکینز در توصیف مراسم تشییع سردار سلیمانی: به ابعاد جمعیت در تشییع جنازه (سردار) سلیمانی نگاه کنید. این (مسئله) در خاورمیانه نقطه عطفی است.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی دشمنان را مات و مبهوت کرده است
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین