تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
plusresetminus
حزب الله:سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها اگر تا ۲ هفته دیگر پولش را نگیرد، از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۹۷۹
کالدرون هم راه استراماچونی را می‌رود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در حالیکه بازیکنان پرسپولیس حدود ۳۰ درصد دریافتی داشته اند و کادرفنی این تیم هم پول کمی دریافت کرده است، کالدرون، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اولتیماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفنی اش را پرداخت کنند.
سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها پیش از این بیان کرد: ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم را از باشگاه طلبکار هستم، در واقع چند روز دیگر زمان دریافت قسط دوم من نیز فرا می‌رسد، اما خبری که مرا نگران می‌کند، عقب افتادن پاداش‌ها و مطالبات بازیکنان است. با همه‌ این مشکلات، من و بازیکنانم وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و مشکلات را در کارمان نمی‌آوریم.
بیشتر بخوانید: علیپور: کیفیت بد زمین مانع بازی خوب پرسپولیس مقابل سایپا شد
کالدرون که با قراردادی ۷۵۰ هزار دلاری برای یک فصل به جمع سرخپوشان آمده باید تا پایان نیم فصل حدود ۳۷۵ هزار دلار از این باشگاه دریافت می‌کرد و این در حالیست که حدود ۲۳۰ هزار دلار دریافتی داشته است.
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس چندی پیش در نشست خبری خود اعلام کرد تا ۲۶ دسامبر به باشگاه برای پرداخت مطالباتش فرصت می‌دهد و این یعنی تنها ۱۱ روز فرصت در اختیار مدیران باشگاه است تا پیش از مواجه شدن با بحرانی شبیه باشگاه استقلال این مشکل را برطرف کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس درحال حاضر و با یک امتیاز کمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین