کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوسان قیمت‌ها در بازار سکه و ارز / آخرین نرخ طلا

دنیای اقتصاد , 23 آذر 1398 ساعت 15:27

حزب الله:بازار امروز شاهد نوسان عمده قیمت‌ها بود و دلار در بازار تهران هم به ۱۳,۰۰۰ (سیزده هزار) تومان رسید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بازار طلا در ایران کاهش قیمت را تجربه کرد و در مقابل بازار ارز و سکه شاهد نوسان قیمت‌ها بودند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۶۸ (یک هزار و چهارصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۵۱ درصدی به ۱,۴۷۶ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و شش ) دلار رسید. 
آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۴۷,۰۰۰ (چهارصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۵ درصدی داشته است.
قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۴۰۰ تومان کاهش، ۵۹۵,۹۰۰ (پانصد و نود و پنج هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد. 
آخرین نرخ مثقال طلا
در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۹۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۹۳۶,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و سی و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.
قیمت دلار امروز در صرافی
امروز دلار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، دلار که ۲ روز پیش تا ۱۲,۹۰۱ (دوازده هزار و نهصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۳۵ درصدی به ۱۲,۸۵۶ (دوازده هزار و هشتصد و پنجاه و شش ) تومان رسید.
قیمت دلار در بازار تهران امروز
دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۰۰۰ (سیزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.
قیمت یورو امروز
یورو، امروز به ۱۴,۲۰۴ (چهارده هزار و دویست و چهار ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است.
قیمت پوند امروز
پوند امروز با افزایش ۳.۳۹ درصدی، از ۱۶,۸۶۳ (شانزده هزار و هشتصد و شصت و سه ) تومان به ۱۷,۴۵۶ (هفده هزار و چهارصد و پنجاه و شش ) تومان رسید.
قیمت سایر ارزها امروز
در بازار امروز درام ارمنستان ۲۷ (بیست و هفت ) تومان، درهم امارات ۳,۵۹۰ (سه هزار و پانصد و نود ) تومان، لاری گرجستان ۴,۵۶۵ (چهار هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۵۵ (دو هزار و دویست و پنجاه و پنج ) تومان، دلار کانادا ۹,۹۶۸ (نه هزار و نهصد و شصت و هشت ) تومان، دلار استرالیا ۹,۰۱۱ (نه هزار و یازده) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۵۵۰ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه ) تومان، روبل روسیه ۲۰۹ (دویست و نه ) تومان، بات تایلند ۴۳۹ (چهارصد و سی و نه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۱۸۴ (سه هزار و یکصد و هشتاد و چهار ) تومان نرخ گذاری شدند.
آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشد، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۳۹۹,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ - به ۴,۳۹۹,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود و نه هزار) تومان رسید.
آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۴۷۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.
آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۴,۴۲۷,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و بیست و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است.
قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه امروز با کاهش ۰.۳۷ درصدی، از ۲,۴۱۸,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و هجده هزار) تومان به ۲,۴۰۹,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و نه هزار) تومان رسید.
قیمت ربع سکه امروز
همچنین ربع سکه با کاهش ۱.۲۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۵۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.
آخرین نرخ سکه گرمی
هر سکه گرمی، امروز به ۹۱۰,۰۰۰ (نهصد و ده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.


کد مطلب: 213879

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/213879/نوسان-قیمت-ها-بازار-سکه-ارز-آخرین-نرخ-طلا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com