تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله: رییس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیران بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان به مجمع خیرین سلامت کشور کمک کرده اند.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۸۷۷
خیران بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در حوزه درمان کمک کرده اند
 
 
 
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از سه طرح درمانی خیرساز شهرستان دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افزود: دولت به تنهایی قادر به تامین هزینه های سرسام آور بخش درمان نیست و خیران همواره با کمک های خود به دولت کمک می کنند.
وی با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید در قم گفت: خداوند متعال می فرمایند انسان های پولدار وکلای من روی زمین هستند و وظیفه دارند به فقرا کمک کنند؛ مراجع تقلید نیز مهمترین زمینه کار خیر را سلامت می دانند.
شهریاری با تقدیر از کمک های خیران و سمن ها به حوزه بهداشت و درمان از بانوان خواست در امور خیر مشارکت کنند چراکه با حضور بانوان در این عرصه به طور قطع شاهد بهبود شرایط می شویم.
وی اصلاح تغذیه را برای پیشگیری از بیماری ضروری خواند و افزود: بی تحرکی و تغذیه نامناسب باعث چاقی و افزایش وزن می شود که همین چاقی بیماری های زیادی از جمله قلبی و فشارخون بالا را ناشی می شود.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه های دشمن گفت: کمک به جوانان در شرایط دشوار اقتصادی ضروری است.
وی افزود: خانواده ها زیر شلاق فقر دچار مشکل شده اند و انتظار می رفت مسوولان بهتر تصمیم گیری و مدیریت می کردند.
شهریاری با اشاره به ترسیم تفکر جوانگرایی در کشور از سوی رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: مقام معظم رهبری با پایین آوردن میانگین سنی نمایندگان خود در استانها باعث ایجاد امید در جامعه شد.
وی درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود مردم در انتخابات پیش رو افرادی توانمند و لایقی انتخاب کنند.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین