تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: زیرساخت مالیات بر خانه‌های خالی در طرح جامع مالیاتی پیش‌بینی و ایجاد شده است و در صورت تکمیل، راه‌اندازی و اتصال بانک اطلاعاتی سامانه ملی اسکان به سامانه‌های طرح جامع مالیاتی، این امر محقق خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۷۱۴
آیا از خانه‌های خالی و ماشین دوم مالیات اخذ می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی نباتی اظهار کرد: توسعه اقتصادی کشور نیاز به حرکت هماهنگ و هم جهت تمامی بخش‌های اقتصادی دارد و متأسفانه تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب، در هر برهه مشکلات بسیاری را برای مردم ما ایجاد کرده است، اما با تلاش‌ها و اقداماتی که در هر بخش انجام می‌شود، این توطئه‌ها خنثی می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون این مسئله برای همه مشخص شده است که تکیه بر درآمدهای نفتی، اقتصاد کشور را با مشکلات مختلف مواجه می‌سازد؛ بنابراین دستگاه‌های اجرایی در هر بخش در راستای اجرایی‌سازی نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری، به سمتی می‌روند که تکیه بر منابع و تولید داخل باشد.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی باید گفت که سازمان امور مالیاتی کشور زمانی می‌تواند به این امر ورود کند که اطلاعات اقتصادی مورد نظر پالایش شده و در اختیار این سازمان قرار گیرد، بنابراین زیرساخت آن پیش‌بینی شده است.
وی یادآور شد: درخصوص مالیات ماشین نیز باید گفت مالیات خرید و فروش وسایط نقلیه برابر قانون اخذ شده و ادارات امور مالیاتی آن را از فعالان اقتصادی مربوطه اخذ می‌کنند، اما منبع مالیاتی با نام ماشین دوم تاکنون تعیین و ابلاغ نشده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین