تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
plusresetminus
حزب الله: همایش تقدیر از بانوان خیر استان همدان با سخنرانی دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و حضور پرشور بانوان خیر همدانی در مرکز همایشهای دانشگاه برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۳۷۸
بانوان خیر استان همدان تجلیل شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تبریک میلاد امام حسن عسگری‌(ع) با تشکر از گزارش رییس شورای زنان استان همدان با بیان اینکه کارهای بزرگی توسط زنان استان همدان انجام شده است،  گفت: توجه به ظرفیت خیرین طبق تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه است چراکه هیچ جای دنیا دولت به تنهایی از پرداخت هزینه‌های سلامت بر نمی‌آید و این موضوع مختص ایران نیست.
دکتر شهریاری با اشاره به اینکه از دو سال گذشته حوزه بانوان مجمع خیرین سلامت بیشتر مورد توجه است، گفت: امروزه در ۵۶ دانشگاه و دانشکده دفتر مشارکت‌های زنان راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اقدامات مجمع خیرین روحانیون حوزه سلامت خاطر‌نشان کرد که طبق دیدگاه بسیاری از مراجع اعظام در قم مهمترین کار خیر در حوزه سلامت است زیرا با در نبود سلامت کارهای خیر دیگر قابل انجام نیست.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور راه‌اندازی حوزه مشارکت جوانان مجمع خیرین سلامت را در دستورکار دانست و توجه هر چه بیشتر خیرین را به سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از بیماریهای غیرواگیردار، افزایش تحرک جسمانی و پژوهش و تحقیق در حوزه سلامت را خواستار شد.
 
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین