تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
حزب الله:خبرگزاری آنسا ایتالیا با اشاره به مشکلات سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد در صورتی که این مشکل حل نشود، استراماچونی به کارش در باشگاه ایرانی خاتمه می‌دهد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۳۷۲
استراماچونی کلمه «پایان» را در استقلال می‌نویسد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مشکل پرداخت قرارداد آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به حدی بالا گرفت که این مربی روز گذشته از تمرین دادن تیمش خودداری کرد و گمانه زنی ها از قطع همکاری اش با استقلال بالا گرفت. بحث جدایی استراماچونی از استقلال نه تنها در ایران بلکه در ایتالیا هم بازتاب زیادی داشته است. 
خبرگزاری آنسا ایتالیا در این‌باره نوشت که استقلال باوجود شرایط بسیار خوب در نتیجه گیری و بحث فنی ممکن است آخرین حضور استراماچونی را تجربه کند: «این تجربه برای سرمربی ایتالیایی که با باشگاهی کار می کند که از نظر پرداخت حقوق به روز نیست، می تواند آزاردهنده باشد. بعد از مشکلاتی که در اوایل ماه نوامبر گزارش شده بود، فیفا هم در این بحث مداخله کرده است که باعث ایجاد بی نظمی در پرداختی های باشگاه می شود و قرارداد سرمربی استقلال را به حالت تعلیق در می آورد.»
در بخش پایانی این گزارش هم ضمن اشاره به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، آمده است: «استراماچونی در انتظار تغییر شرایط است اما اگر راه حلی برای این مشکل از سوی باشگاه وجود نداشته باشد، این مربی کلمه پایان را برای کار در استقلال می نویسد.»
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین