تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
plusresetminus
در دیدار دو جانبه وزیر صمت با وزیر تجارت و صنایع پادشاهی عمان مطرح شد؛

توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و عمان با محوریت بخش خصوصی

حزب الله: همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان، دیدار دوجانبه وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر تجارت و صنایع عمان برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۲۹۳
توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و عمان با محوریت بخش خصوصی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رضا رحمانی در این دیدار گفت: متناظر با هیئت عالی رتبه تجاری و اقتصادی پادشاهی عمان، خوشنام ترین و معتبرترین تجار و تولید کنندگان ایرانی نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.
وی افزود: وظیفه دولت‌ها تسهیل امور است و اصل اقدامات و کارهای متناسب برای ارتقای روابط تجاری و اقتصادی دو طرف، توسط بخش خصوصی به ویژه اتاق‌های بازرگانی دو کشور پیگیری و انجام می شود.
وزیر تجارت و صنایع پادشاهی عمان: آمادگی کامل برای توسعه روابط وجود دارد
علی بن مسعود نیز در این دیدار دو جانبه، با ابراز خرسندی برای حضور در ایران در راس هیئت عالی‌رتبه تجاری گفت: ترکیب این هیئت نشان از عمق دوستی و روابط عمیق تجاری و اقتصادی بین ایران و عمان دارد.
وی با اشاره به حضور مسئولان مرتبط پادشاهی برای گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی، گردشگری و پزشکی میان دو طرف، افزود: دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت ایران و همچنین تجارت و صنایع عمان نقش بارزی در تسهیل کار تجار و بازرگانان دارند و همچون سال های گذشته می‌توانیم این روابط را بیش از پیش توسعه بخشیم.
وی اعلام کرد: این هیات تجاری با حضور رئیس اتاق بازرگانی و همچنین 30 تن از تجار بنام کشور عمان، راهی ایران شده است و امیدواریم جلسات مشترک که طی دو روز آینده برگزار می‌شود زمینه‌ساز توسعه روابط دو طرف گردد.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین