تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تبیین سیاست این وزارتخانه در قبال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا پرداخت.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۱۲۵
واکنش وزارت بهداشت به شیوع آنفلوانزا و تعطیلی مدارس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کیانوش جهانپور، در واکنش به تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزاگفت: وزارت بهداشت چنین توصیه ای ندارد که مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا تعطیل شوند.
وی افزود: توصیه ما این است که دانش آموزان مبتلا به آنفلوانزا، چند روز در منزل بمانند و استراحت کنند تا از شیوع بیماری به دیگران پیشگیری شود.
جهانپور در خصوص تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزا، گفت: وزارت بهداشت در جریان تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس این استان نیست و حتی تا روز گذشته نیز، سیستان و بلوچستان جزو پنج استانی نبوده است که بیشترین مبتلایان به آنفلوانزا را داشته اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به پنج استان کشور که بیشترین افراد مبتلا به آنفلوانزا را دارند، اشاره کرد و افزود: استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گلستان و خوزستان، بیشترین مبتلایان را داشته اند.
جهانپور در خصوص آمار فوتی های ناشی از آنفلوانزا در کشور، گفت: آمار جدید شنبه آینده منتشر می شود، اما آنچه مسلم است اینکه آمار ۵۶ فوتی افزایش یافته است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین