تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در خصوص زمان اتصال اینترنت سیستان و بلوچستان توضیحاتی ارائه داد.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۰۷۷
زمان اتصال اینترنت سیستان و بلوچستان اعلام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان، گفت که براساس اظهارات مقامات استانی، اینترنت تا پایان هفته وصل می‌شود.
محمد نعیم امینی‌فرد اظهار کرد: استان ما در جریان اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین جزو آرام‌ترین استان‌ها بود، ما اعتراضات محدود و آرامی داشتیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. لذا توقع داشتیم به فوریت و در اولین فرصت اتصال اینترنت برقرار شود.
وی افزود: وزیر کشور به عنوان رئیس شاک دستور اتصال اینترنت را دادند ولی ملاحظات امنیتی در استان وجود داشت و مسائل امنیتی به وجود آمد که غیر مرتبط با اعتراضات آبان‌ماه بود، لذا به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ادامه داد: همزمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد، البته اینترنت خانگی برای یک مدت دو - سه روز وصل شد اما اینترنت موبایل وصل نشد و در حال حاضر اینترنت موبایل به طور کلی و اینترنت ADSL در مرکز و جنوب استان قطع است.
امینی‌فرد با اشاره به مراجعات مردمی فراوان به نمایندگان برای پیگیری این موضوع گفت: نمایندگان استان و من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان در این باره پیگیری‌هایی داشتیم و نهایتا مسوولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین