کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انعقاد قرارداد همکاری تپ سی با شهرداری کرج

پایگاه خبری کرج امروز , 13 آذر 1398 ساعت 10:14

حزب الله:شهردار کرج از انعقاد قرارداد با تپ‌سی و شروع قانونی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در این کلانشهر خبر داد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده در آیین انعقاد قرارداد همکاری با مدیرعامل تپ سی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه از این ‌پس تپ‌سی اولین شرکتی خواهد بود که به شکل رسمی فعالیت خود را زیر نظر شهرداری ادامه خواهد داد.
این مسئول گفت: تپ‌سی به عنوان دومین پلتفرم تاکسی اینترنتی بزرگ در ایران، تصمیم گرفته است تا همکاری خود با شهرداری را آغاز کند. 
شهردار کلانشهر کرج افزود: دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و این دستورالعمل، دستاورد مذاکرات طولانی و مفصل بین همه طرف‌های مختلف ذی‌نفع در موضوع شرکت‌های تاکسی اینترنتی است که با اجماع همه طرف‌ها بر ضرورت ضابطه‌مندی این فعالیتها و خردگرایی جمعی، به سرانجام رسیده است.
کمالی زاده تاکید کرد: بر اساس این دستورالعمل، تاکسی‌ها با نصب اپلیکیشن تپ سی و بخش ویژه تاکسی ها مسافران را به تمام نقاط درون شهری کرج جابه جا می کنند.
به گفته وی، طبق توافق صورت گرفته میان سازمان بار و مسافر شهرداری  و تپ‌سی در این بخش فقط رانندگان تاکسی مجاز به فعالیت در این بخش هستند و  افراد علاقمند به جابه‌جایی و استفاده از تاکسی از این بخش استفاده  می کنند و درخواست آنان فقط برای رانندگان تاکسی‌ها ارسال می‌شود.
۲درصد کرایه هر سفر تپ سی هزینه توسعه حمل و نقل عمومی می شود
مدیرعامل تپسی نیز در این خصوص گفت:بر اساس این تفاهم نامه ۲ درصد از درآمد کل سفرهای تپسی به حساب شهرداری واریز خواهد شد. 
میلاد منشی‌پور بیان کرد: شهرداری بدون دخالت در رابطه مالی مسافر، راننده و شرکت، باید ۲ درصد کرایه هر سفر را دریافت و خرج کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی کند.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر مردم کرج می‌توانند به راحتی اپلیکیشن دریافت خودرو تاکسی اینترنتی تپسی را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند و هیچ مشکلی برای دریافت خودرو وجود ندارد.


کد مطلب: 213042

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/213042/انعقاد-قرارداد-همکاری-تپ-سی-شهرداری-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com