تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله:یکی از برادرزاده‌های "اسامه بن لادن" رهبر سابق گروه القاعده یک ستاره موسیقی است که در کاباره‌های لندن و پاریس برنامه اجرا می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۰۰۰
خوانندگی برادرزاده "بن‌لادن" در کاباره های لندن و پاریس /عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله  به نقل از وب سایت سرگرمی" استاف"، "وفا دوفور" برادرزاده 44 ساله "اسامه بن لادن" عضو یک گروه موسیقی" پانک " 3 نفره به نام " دیپ تان" است که همه اعضای این گروه زن هستند. این گروه  در کاباره‌های لندن و پاریس به اجرای برنامه می‌پردازد.
او متولد ایالت کالیفرنیا آمریکاست و پدرش برادر ناتنی اسامه بن لادن است. اسامه بن لادن که رهبر گروه القاعده بود در  اول ماه می 2011 به دستور اوباما و در یک عملیات ویژه نیروهای آمریکایی در مخفیگاه خود در منطقه "ابیت آباد" پاکستان کشته و بر اساس اعلام مقامات وقت آمریکایی جسد او به  دریا انداخته شد.
 وفا که فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکاست، در سال 2004 به همراه خانواده به لندن مهاجرت کرده و در 15 سال گذشته در این شهر اقامت داشته است. او برای جلب توجه نکردن نام فامیلی خود را عوض کرده و نام فامیلی مادرش را برگزیده است.

"وفا دوفور"(نفر اول از سمت چپ تصویر) و گروه موسیقی سه نفره او در حاشیه اجرای برنامه در لندن/ عکس: اینستاگرام
برادرزاده بن لادن
وفا هنگام عملیات 11 سپتامبر در نیویورک بوده و به گفته خودش پس از این حمله تروریستی عمیقا ناراحت شده و برای قربانیان حادثه گریسته است.
او حاصل ازدواج " یسلام بن لادن" بردادر ناتنی و بزرگ اسامه با "کارمن  دوفور (بن‌لادن)" است. این زوج از یکدیگر جدا شده اند.
وفا دوفور پیشتر در مصاحبه ای با گاردین گفته بود از زمان جدا شدن والدینش در سال 1988 با خانواده پدرش ارتباطی چندانی نداشته است و او تنها یک بار با عموی بدنام خود (اسامه ) ملاقات كرده اما عمویش از نگاه به او خودداری کرده چون به گفته خودش حجاب نداشته است.
مادر وفا یک شخصیت شناخته شده است و کتابی معروف با عنوان" زندگی من در عربستان سعودی" درباره  تجربه زندگی خود در عربستان سعودی نگاشته است.

وفا دوفور در روی سن و در حال اجرای برنامه / اینستاگرام

خوانندگی برادرزاده

وفا از سال 2004 و هنگام مهاجرت با خانواده خود به لندن به صورت مستقل از آنها زندگی می‌کند چون به گفته خودش پدر ثروتمند او حاضر نشده بخشی از ثروتش را به عنوان ارثیه در اختیار او بگذارد.

وفا دوفور/ عکس: آلبوم تصویری "سان"

خوانندگی برادرزاده
منبع : عصرایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین