تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله:دکتر کاوه ستوده وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال را تشریح کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۲۸۸۰
آخرین وضعیت مصدومان استقلال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: ضمن عرض تبریک بابت نمایش‌های خوب و روند رو به رشد استقلال به هواداران، درباره یزدانی باید بگویم که پس از معاینات بالینی و MRI مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر شده است که حداقل به مدت ۶ هفته نیاز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و MRI مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

وی در مورد داریوش شجاعیان تصریح کرد: روند درمانی شجاعیان به خوبی پیش می‌رود و از نظم ایشان در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع، کلیه همکاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

پزشک تیم استقلال در رابطه با مصدومیت میلاد زکی‌پور خاطرنشان کرد:‌ زکی‌پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام MRI متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت‌ها که بین آنها در مورد نیاز به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی ،آب درمانی و ....ادامه پیدا کرد. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست‌های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست‌ها به تیم اضافه خواهند شد، در غیر این صورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌شود.

ستوده در پایان گفت: خوشبختانه بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تیم کمک کنند.
منبع : سایت باشگاه استقلال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین