تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
plusresetminus
حزب الله:نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در مراسم بیست و سومین سالروز ملی صادرات در سالن اجلاس سران گفت: اگرچه مراسم روز ملی صادرات با تاخیر برگزار می شود، اما با همت وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت برنامه خوبی برگزار شده است که از وزیر صمت و تشکلهای صادراتی و دست اندرکاران تشکر دارم.
۰
کد مطلب : ۲۱۲۸۶۹
تاثیر منحصر به فرد صادرات در تولید و اشتغال کشور/ ضرورت حذف مقررات زاید در حوزه صادرات
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اکبر کریمی افزود: صادرات، تاثیر منحصر به فردی در شاخص هایی مانند تولید و اشتغال دارد و ارزش و اعتبار آن برای هر صادرکننده ای در جهان مشخص است، چرا که کالای صادراتی نماینده و پرچم و هویت یک کشور است.
وی ادامه داد: صادرکنندگان، سفیران فرهنگ و هویت کشورمان هستند، با تکیه بر رهنمودهای رهبری داریم تلاش میکنیم که بودجه بدون نفت را رقم بزنیم و نقش صادرات غیرنفتی در این حوزه هر روز بیشتر می شود.
کریمی اضافه کرد: ارائه به موقع مشوق ها و جوایز صادراتی باید از سوی دستگاه های ذیربط برای حمایت از این قشر در دستور کار قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ارز می توانست جهش بزرگ صادراتی را به همراه داشته باشد، در این خصوص البته جهش ها و تکان های صادراتی هم برداشته شد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در مراسم بیست و سومین سالروز ملی صادرات در سالن اجلاس سران گفت: مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات تخصصی در جهت حل و فصل مشکلات صادرکنندگان گام برداشته است.
کریمی افزود: در بودجه ۹۹ نیز تلاش می کنیم که مشکلات پیش روی صادرکنندگان برطرف بشود تا به جهش صادراتی برسیم.
وی ادامه داد: مقررات و الزامات دست و پاگیر را که باعث بسته شدن دست و پای صادرکنندگان می شود باید برطرف بشود، باید جلوی پای صادرکننده باز بشود.
نماینده مردم اراک در مجلس اضافه کرد: ارز کشور توسط همین صادرکنندگان تامین می شود و این ارز حاصل از صادرات به گواه بانک مرکزی هم به کشور برگشته است.
کریمی گفت: امیدواریم با اعتبار سنجی کارت های بازرگانی و صادرکنندگان، از کسانی که تجربه و تخصص لازم را برای حضور در بازارهای جهانی دارند، حمایت بشود.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین