تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تا کنون میزان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کل کشور از ۵۵۰ نفر گذشته است.
۰
کد مطلب : ۲۱۲۷۸۹
ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۵۵۰ نفر گذشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید اسماعیل موسوی درباره آخرین آمار ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: در پایان هر روز تعداد نامزدهای ثبت نام کرده را اعلام می کنیم، البته تا کنون میزان ثبت نام ها در کل کشور از ۵۵۰ نفر گذشته است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون مشکلی در زمینه ثبت نام از داوطلبان اتفاق افتاده است؟، افزود: خیر- الحمدالله تاکنون هیچ گونه اختلال و یا مشکلی در روند ثبت نام داوطلبان پیش نیامده و در تماسی که با دوستان و همکارانمان در سراسر کشور داشته ایم همه چیز به خوبی در حال برگزاری است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین در خصوص آمادگی کنسولگری های ایران برای ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، اظهار داشت: یکی از وظایف قانونی ما ثبت نام از داوطلبان خارج از کشور است که در این زمینه هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه انجام شده است.
موسوی اضافه کرد: طی جلسات متعدد، هماهنگی های لازم صورت گرفت و ابزار این ثبت نام ها توسط دستگاه دیپلماسی فراهم شده است.
آماری از ثبت نام داوطلبان خارج از کشور به ما ارسال نشده است
وی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی به تمامی سفارتخانه ها، کنسولگری ها و نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور ابلاغ کرده است که اگر فردی به آنها مراجعه کند، ثبت نام را انجام داده و مدارک را اخذ کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: طبیعتا بعد از اخذ مدارک از سوی آنها مدارک برای بررسی بیشتر و انجام مراحل بعدی برای ما ارسال می شود.
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ آماری از ثبت نام داوطلبان خارج از کشور به ما ارسال نشده  و اطلاعاتی نیز در سامانه ما ثبت نشده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین