تاریخ انتشارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
حزب الله:نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه بسیج در حوزه اشتغالزایی و مشاغل خانگی گام‌های خوبی برداشته است،گفت: بسیج در هر عرصه‌ای وارد شود قطعا موفقیت‌هایی در آن زمینه به دست می‌آورد.
۰
کد مطلب : ۲۱۲۷۰۱
قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از ‌اقدامات ارزنده بسیج در عرصه اشتغالزایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نمایشگاه توانمندی واحدهای اقتصاد مقاومتی، مشاغل خرد و خانگی، صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار ‌در استان البرز برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی  نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد بازدید خود از  این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه، نمایشگاه خوبی بود.
وی افزود: این نمایشگاه و این ظرفیت  نشان می‌دهد که بسیج در هر عرصه ای وارد شود قطعا موفقیت‌هایی در آن زمینه به دست می‌آورد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: یکی از این نمونه موفقیت‌ها اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانوار است که بسیج در این زمینه  توانسته گام‌های خوبی بردارد.
همچنین سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه البرز در بازدید از این نمایشگاه پای درد و دل تعدادی از تولید کنندگان نشست.
فرمانده سپاه البرز  در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین  گام نهادن در راهی است که این راه جز ماموریت‌های اصلی سپاه محسوب می‌شود.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب در مورد محرومیت‌زدایی به سپاه و بسیج  ماموریت دادند و محرومیت‌زدایی در همه ابعاد در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد.
فرمانده سپاه پاسداران استان البرز با بیان اینکه باتوجه به اینکه نیازهای مردم بسیار زیاد و عقب ماندگی‌های سنواتی از قدیم الایام بی‌شمار است،  بیان کرد:  نیازهایی که امروز احصا شده  ما را بر این هدایت کرد که به مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز برویم.
سردار مولایی با بیان اینکه تعریف پروژه‌هایی که نیازمندی‌های مناطق محروم را تا حدی برطرف کند، تصریح کرد: نیازمندی‌هایی مانند تعمیر و بازسازی منازل محرومین یا جاده کشی و آبرسانی و موضوعاتی دیگری که از آذر ماه 97 تا امروز در دستور کار سپاه استان البرز بوده است، در این مدت 1200 طرح زود بازده محرومیت زدایی در استان البرز تعریف شده است.
وی با بیان اینکه بخش عمده این طرح‌ها آماده و تحویل داده شده است، اظهار داشت: برای  سال بعد تعریف جدیدی پروژه‌های کوچک و بزرگ را داریم که این طرح های اجرایی می‌شود.
سردار مولایی  باتوجه به اینکه این پروژه ها  بیشتر در مناطق کم برخوردار است، افزود: این پروژه‌ها در غالب‌های مختلف است و این فقط یک قلم از کارها است.
وی بیان کرد: طرح شهید رهنمود را  برای مباحث بهداشتی و درمانی و طرح‌های جهادی در حوزه‌های مختلف، طرح جوادالائمه و کرامت 2 برای مناطق خاص و حاشیه نشین و طرح‌هایی به نام طرح پیشرفت آبادانی برای برخی از دهستان‌ها را داریم  که همه این‌ها مجموعه فعالیت‌های بسیج برای خدمات رسانی به مردم است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین