کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش دختر صدام برای تغییر مسیر اعتراضات در عراق

twitter

باشگاه خبرنگاران جوان , 9 آذر 1398 ساعت 11:08

حزب الله:
دختر دیکتاتور معدوم عراق با انتشار یک پیام صوتی منتسب به پدرش در تلاش برای ضد ایرانی جلوه دادن تظاهرات در عراق است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رغد صدام حسین، دختر دیکتاتور معدوم عراق در صفحه توئیتر خود پیامی صوتی که مدعی است متعلق به پدرش است را خطاب به مردم عراق منتشر کرد.
تلاش دختر صدام برای تغیر مسیر اعتراضات در عراق
پیام  منتشر شده خطاب به مردم عراق با این محتواست که صدام می‌گوید: «فکر می‌کردند می‌توانند شما را به تهران ببرند. می‌خواهند عراق را روستایی از توابع سرزمین فارس کنند. اما شما امیدشان را ناامید کردید و درسی به آنان خواهید داد که شایسته‌اش هستند».
وی این پیام که زمان و مکان ثبت آن مشخص نیست را زمانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که مرجعیت عراق به معترضان هشدار داد که صف خود را از آشوبگران جدا کنند و نگذارند که آنان هدایت اعتراضات را در دست بگیرند و برای بازگشت دیکتاتوری برنامه‌ریزی کنند.
دختر دیکتاتور عراق در واقع با این کار به دنبال ضد ایرانی جلوه دادن تظاهرات در عراق و تغییر دادن مسیر اعتراضات در عراق است و با این کار به نوعی از آشوبگرانی که اموال خصوصی و دولتی را از بین می‌برند و به سوی مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی می‌کنند، حمایت کرده است.
عراق چندین هفته است که شاهد اعتراضات گسترده مردم به فساد و بیکاری در این کشور است. در عین حال برخی کشور‌های عربی بخصوص عربستان سعودی با سوءاستفاده از درخواست‌های به حق تظاهرکنندگان، با تزریق پول میان معترضان، آن‌ها را به آتش زدن اماکن عمومی و نیز سفارت خانه‌های خارجی مانند کنسولگری ایران در نجف اشرف تشویق می‌کنند.


کد مطلب: 212628

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/212628/تلاش-دختر-صدام-تغییر-مسیر-اعتراضات-عراق

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com