کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای عدم پرداختی به برخی بازیکنان استقلال چیست؟

تسنیم , 28 آبان 1398 ساعت 15:42

برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در پرداختی جدید باشگاه پولی دریافت نکردند که این مسئله به اتفاقات ابتدای فصل بازمی‌گردد.


 باشگاه استقلال روز گذشته بخشی از مطالبات برخی بازیکنان تیم فوتبال خود را پرداخت کرد. این پرداختی شامل همه بازیکنان نبود تا حرف‌وحدیث‌هایی در این زمینه بوجود بیاید که چرا برخی پول گرفته‌ و برخی نگرفته‌اند.
مدیریت باشگاه در ابتدای فصل به سه بازیکن قدیمی مبالغی را پرداخت کرد. این بازیکنان نیز عنوان کردند مبالغ پرداخت شده را به حساب مطالبات فصل گذشته خود می‌زنند، اما باشگاه اعلام کرد بحث مطالبات فصل گذشته مطرح نبوده و پرداختی‌ها برای قراردادهای فصل جدید است. در این میان، بازیکنان جدید برای لیگ نوزدهم نیز مبلغی را به عنوان پیش قسط قرارداد خود دریافت می‌کنند.
اینکه چرا سه بازیکن قدیمی استقلال جدا از سایر بازیکنان فصل گذشته پول گرفته‌اند، جای بحث دارد و باید دید در مذاکرات ابتدای فصل بین مدیران باشگاه، مدیر برنامه‌ها و بازیکنان چه قول و قرارهایی گذاشته و چه تصمیماتی گرفته شده است.
قرار بود مدیران باشگاه مطالبات سایر بازیکنان را نیز بدهند، اما امروز و فردا شدن آن باعث شد استراماچونی و وریا غفوری در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را در خصوص مشکلات مالی مطرح کنند. چند روز بعد نیز یکی از جلسات تمرینی تعطیل شد و برخی بازیکنان نیز ترجیح دادند در روزهای بعد در تمرینات شرکت نکنند.
مسئولان استقلال به همراه پرسپولیسی‌ها از یکی از اپراتورها مبلغی را به عنوان طلب‌ فصول گذشته دریافت کردند که خیلی قابل توجه نبود. باشگاه استقلال این پول را میان بازیکنان فصل گذشته و برخی از عوامل تیم تقسیم کرد تا به اصطلاح پرداختی‌ها کمی یکسان شود. بنابراین، در پرداختی روز گذشته به بازیکنان جدید و همچنین سه بازیکن قدیمی پولی نرسید. ضمن اینکه هنوز کادر فنی نیز نتوانسته مطالبات خود را به طور کامل دریافت کند.


کد مطلب: 211851

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/211851/ماجرای-عدم-پرداختی-برخی-بازیکنان-استقلال-چیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com