کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ واگن قطاری در تبریز از ریل خارج نشده است/قطار مسافری تهران-تبریز نقص فنی داشت

28 آبان 1398 ساعت 15:34

حزب الله:مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن گفت: قطار مسافری تهران_تبریز که اعلام شده بود از ریل خارج شده است تنها مشکل نقص فنی داشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،صادق سکری مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه بامداد امروز یک واگن قطار مسافری تبریز_تهران به علت نقص فنی ریل  مسیر را مسدود کرد، گفت: بازرسان و کارشناسان بلافاصله بعد از رفع نقص فنی قطار را به ریل بازگرداندند و قطار مسیر خود را ادامه داد.
متأسفانه شایعه هایی مطرح شده بود که دو دستگاه واگن از ریل در ایستگاه سهند خارج شده و البته تلفات جانی و یا مالی نداشته است.
او اظهار کرد: هیچ مشکلی در این محدوده و در این ایستگاه وجود ندارد و قطارها به صورت عادی و روان مسیر خود را ادامه می‌دهند.

گفتنی است شرکت راه‌آهن امروز اعلام کرد ساعت ۵:۵۵ امروز صبح قطار مسافری تهران_تبریز در بلاک سراجو_ سهند دچار نقص فنی شد و همه مسافران با تمهیدات لازم و بعد از رفع نقص فنی در حال جابجایی به سمت مراغه_تبریز هستند.
این در حالی است که امروز در برخی از اخبار اعلام شده بود واگن سوم قطار مسافری تهران_تبریز، بلاک سراجو_سهند به علت شکستگی ریل و مشکل آلات ناقله واگن از ریل خارج شد.
 


کد مطلب: 211847

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/211847/هیچ-واگن-قطاری-تبریز-ریل-خارج-نشده-قطار-مسافری-تهران-نقص-فنی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com