تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن گفت: قطار مسافری تهران_تبریز که اعلام شده بود از ریل خارج شده است تنها مشکل نقص فنی داشت.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۸۴۷
هیچ واگن قطاری در تبریز از ریل خارج نشده است/قطار مسافری تهران-تبریز نقص فنی داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،صادق سکری مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه بامداد امروز یک واگن قطار مسافری تبریز_تهران به علت نقص فنی ریل  مسیر را مسدود کرد، گفت: بازرسان و کارشناسان بلافاصله بعد از رفع نقص فنی قطار را به ریل بازگرداندند و قطار مسیر خود را ادامه داد.
متأسفانه شایعه هایی مطرح شده بود که دو دستگاه واگن از ریل در ایستگاه سهند خارج شده و البته تلفات جانی و یا مالی نداشته است.
او اظهار کرد: هیچ مشکلی در این محدوده و در این ایستگاه وجود ندارد و قطارها به صورت عادی و روان مسیر خود را ادامه می‌دهند.
گفتنی است شرکت راه‌آهن امروز اعلام کرد ساعت ۵:۵۵ امروز صبح قطار مسافری تهران_تبریز در بلاک سراجو_ سهند دچار نقص فنی شد و همه مسافران با تمهیدات لازم و بعد از رفع نقص فنی در حال جابجایی به سمت مراغه_تبریز هستند.
این در حالی است که امروز در برخی از اخبار اعلام شده بود واگن سوم قطار مسافری تهران_تبریز، بلاک سراجو_سهند به علت شکستگی ریل و مشکل آلات ناقله واگن از ریل خارج شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین