کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار:

مدیران البرز تا یک هفته آینده از البرز خارج نشوند

ایسنا , 23 آبان 1398 ساعت 14:19

حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اطلاعیه‌های هواشناسی برای روزهای آینده و مسائل مختلفی که این روزها باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد، گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی از استان خارج نشوند چرا که با حضور در محل خدمت در مواقع اضطرار می‌توانند تصمیمات درستی را در اسرع وقت اتخاذ نمایند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز پنجشنبه ۲۳ آبان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در این نشست رسیدگی به پرونده‌های کارگروه‌ها در دستور کار قرار گرفت، افزود: 10 پرونده در حوزه‌های کشاورزی، سرمایه گذاری، تولید و... مورد بررسی و رای‌گیری قرار گرفت.
 وی ادامه داد: برخی از این پرونده‌ها از سالیان گذشته انباشت شده بودند که امروز با دقت نظر بیشتری به آنها رسیدگی شد و بیشتر پرونده‌ها نیز با رای مثبت شورا مواجه بودند.
شهبازی گفت: عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌هایی که در این شورا مصوب شدند، بزودی آغاز و طی سال های آتی بهره برداری می شود.
وی افزود: دهکده سلامت یکی از مهمترین پرونده‌های این شورا بود که این پروژه سال های قبل کلنگ زنی شده ولی عملیات آنها متوقف بود که با تصمیم شورا این امکان مهم ملی دنبال می شود و امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.
استاندار البرز اضافه کرد: تشکیل پنجره واحد در جهاد کشاورزی با تفویض اختیار لازم از سوی استان محقق شد تا روند امور تسریع شود.
وی گفت: در توزیع بودجه 98 اساس امور با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار صورت گرفت، همچنین با رشد بودجه عمرانی استان برای نخستین بار مواجه بودیم که انتظار می رود این پایه ریزی در بودجه 99 نیز لحاظ شود.
شهبازی با اشاره به ضرورت توجه به ضعف زیرساخت‌های استان و با عنایت به عدم دریافت اعتبارات لازم برای استان شدن البرز، افزود: طبق آخرین گزارش‌های سازمان برنامه و بودجه در بحث اعتبارات عمرانی، هزینه ای، توازن، تملک دارایی، نفت و ارزش افزوده تفاوت معناداری برای البرز داریم که انتظار می رود سال آینده نیز این امر مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.


کد مطلب: 211478

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/211478/مدیران-البرز-یک-هفته-آینده-خارج-نشوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com