تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
plusresetminus
حزب الله:رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج: برای نظم دهی و ایمن سازی عبور و مرور بیش از ۳۶ هزار متر خط‌کشی محوری در کرج انجام شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۳۴۰
اجرای بیش از ۳۶ هزار متر خط‌کشی محوری در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی با اشاره به اینکه خط‌کشی محوری و اصلاح هندسی تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی دارد، اظهار داشت: این عملیات شامل خط‌کشی محوری باند جنوبی بلوار شهید بهشتی، حدفاصل میدان حصارک تا تقاطع غیر هم سطح شهید آجرلو به طول ۲۴ هزار متر خط‌کشی منقطع و ۶ هزار متر خط کشی ممتد؛ و باند شمالی بلوار شهید بهشتی از ۴۵ متری گلشهر تا خیابان رجایی اجرا شده است.
وی افزود: همچنین خیابان بازرگانی و بلوار گلستان به طول ۴ هزار و ۸۰۰ متر خط‌کشی منقطع و هزار و ۸۰۰ متر خط‌کشی ممتد که با استفاده از رنگ سرد ترافیکی و با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اجرایی شده است.
 رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر اینکه خط‌کشی محوری علاوه بر ایمنی و زیبایی مسیر با نظم بخشیدن به ترافیک عبوری باعث روان سازی ترافیک می شود، خاطر نشان کرد: روند انجام خط‌کشی های ترافیکی در روزهای آتی در سطح معابر مناطق دهگانه  ادامه خواهد داشت.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین