تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
plusresetminus
حزب الله: ستاد کل نیروهای مسلح پس از بارها نامه‌نگاری با فدراسیون کشتی، سرانجام وارد عمل شد و حضور دو تیم نظامی در لیگ برتر و استفاده از کشتی‌گیران خارجی را غیرقانونی اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۱۱۲
ابطال قرارداد کشتی‌گیران تیم‌های نظامی و برخورد با متخلفان
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،داستان حضور برخی تیم‌های کشتی آزاد در رقابتهای لیگ برتر با نام‌های عجیب و غریب که تلفیقی از تیم‌های نظامی و غیرنظامی بود، وارد مرحله جدیدی شده و حالا ستاد کل نیروهای مسلح از برخورد جدی با متخلفان خبر داده است.
ستاد کل نیروهای مسلح نیز همزمان با آغاز لیگ برتر کشتی به حضور غیرقانونی کشتی‌گیران سرباز در قالب تیم‌های غیر نظامی واکنش نشان داد و با ارسال چندین نامه به فدراسیون کشتی خواستار رسیدگی سازمان لیگ به این موضوع شد. این در حالی بود که تیم دانشگاه آزاد هم چندی قبل پس از باخت برابر یکی از همین تیمهای تلفیقی (نظامی و غیرنظامی) رسما به فدراسیون کشتی اعتراض و تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرد.
البته تمامی این اتفاقات و اعتراضات به رغم ارسال چندین نامه از ستاد کل نیروهای مسلح و باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به فدراسیون کشتی، هر بار با سکوت فدراسیون و متولیان سازمان لیگ روبرو شد و در کمال تعجب هر هفته نیز این تیمهای مشکل‌دار با کارشان در لیگ برتر ادامه دادند!
اما حالا صبر ستاد کل نیروهای مسلح به سر آمده و این ستاد بدون مماشات با این تخلف با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی، آب پاکی را روی دست متولیان فدراسیون ریخته است. ستاد کل نیروهای مسلح طی این نامه، رسما بر غیر قانونی بودن حضور دو تیم رعد پدافند ساری و پاس تهران تاکید کرده که باعث اعتراض برخی از تیمها شده بود.
ضمن اینکه در بخشی از این نامه آمده، تیم رعد پدافند ساری بر خلاف قوانین و ضوابط ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به جذب و عقد قرارداد با کشتی گیران خارجی کرده که ستاد کل نیز از فدراسیون خواستار ابطال قراردادهای منعقده و برخورد با متخلفان شده است.
در پایان نامه نیز ستاد کل نیروهای مسلح حضور تیم های مذکور در این دوره از رقابتهای لیگ برتر را مغایر با قوانین و ضوابط ستاد دانسته و در نتیجه به فدراسیون اعلام کرده باید ضمن جلوگیری از حضور این تیمها، با متخلفان نیز برخورد قانونی و نتیجه را به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کند.
تصویر نامه ستاد کل نیروهای مسلح به فدلاسیون کشتی در زیر آمده است:
کد خبر 4768603
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین