تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله:کمپینی که برای فیلم سینمایی «جوکر» راه افتاد، توجه بیشتری را برای دریافت جایزه اسکار این فیلم جلب کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۰۹۸
برادران وارنر و هدف‌گیری سه جایزه اصلی اسکار برای «جوکر»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هفته پیش کمپانی برادران وارنر برای فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس کمپین اسکار راه انداخت.
در این فیلم سینمایی تاد فیلپیس و واکین فینیکس نگاه متفاوتی به این شخصیت داشتند که باعث شد، فیلمی تازه و جدید برای مخاطبان ساخته شود و همه را غافلگیر کند؛ از جمله طرفداران فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کمیک که از موفقیت این فیلم اطمینان نداشتند.
در ابتدا تصور می‌شد با اکران این فیلم، حادثه‌های تیراندازی که سال ۲۰۱۲ در اکران فیلم «شوالیه تاریکی» رخ داده بود تکرار شود؛ اما این روز‌ها جنجال‌های جوکر فروکش کرده و در بیشتر سینما‌ها دیده شده است. حالا کمپانی وارنر امیدوار است که فروش این فیلم از یک میلیارد دلار عبور کند. امید بعدی این فیلم سینمایی موفقیت در اسکار است که کمپین ترتیب داده شده بیشتر بخش‌های اسکار را شامل می‌شود، اما بخش‌های بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگری هدف اصلی برادران وارنر است.
«جوکر» اولین جایزه خود را در جشنواره فیلم ونیز دریافت کرد. شیر طلایی این جشنواره ایتالیایی پیش از این به فیلم‌های معتبری اهدا شده بود که در اسکار موفق عمل کرده اند؛ مثل فیلم سینمایی «شکل آب» و «رُما» که جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد و در بخش بهترین فیلم نیز نامزد شد.
در بین این سه بخش اصلی اسکار، جایزه بهترین بازیگر مرد برای واکین فینیکس بعد از نمایش در جشنواره فیلم ونیز محتمل‌تر شد. او در ۱۸ سال گذشته دوبار در بخش‌های بهترین بازیگر و بازیگر نقش مکمل نامزد دریافت جایزه شده است، اما هر بار دست خالی این مراسم را ترک کرده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین