تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله:بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی در کرج وجود دارد که این موضوع یکی از پتانسیل های استثنائی برای جذب سرمایه گذار به شمار می رود.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۰۴۰
درآمد پایدار مهم ترین هدف مدیریت شهری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش ارشد در حاشیه حضور محمدجواد کولیوند؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، مهم ترین سیاست مدیریت شهری از راه اندازی این سازمان را دستیابی به درآمد پایدار به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد. 
وی با اشاره به پتانسیل های استثنائی کرج برای جذب سرمایه گذار افزود: بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی شناخته شده در کرج وجود دارد که این موضوع یکی از ظرفیت های استثنائی این کلانشهر برای جذب سرمایه گذار به شمار می رود. 
این مسئول همچنین از پروژه پارک ایران کوچک به عنوان نگاره ای زیبا از تنوع فرهنگ ها و قومیت های ایرانی یاد کرد و افزود: این پروژه نیز می توان یکی از پتانسیل های کرج برای جذب سرمایه گذار باشد. 
ارشد ادامه داد: کرج دومین شهر مهاجرپذیر کشور پس از پایتخت و قطب صنعتی و کشاورزی و علمی است که این ویژگی می تواند سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری ترغیب کند. 
با اجرای پروژه های گردشگری به درآمد های پایدار نزدیک می شویم
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با بیان اینکه با اجرای پروژه های گردشگری به کسب درآمدهای پایدار نزدیک خواهیم شد، خاطرنشان کرد: کافه رستوران پارک طبیعت، پارک گل نرگس، مجتمع رفاهی  خدماتی بهشت علی (ع)، خط ویژه اتوبوس تندرو، استحصال انرژی پاک و احیای مرکز دفن زباله از جمله پروژه های در دست اقدام سازمان سرمایه گذاری است.
وی افزود: همچنین این سازمان پروژه هایی مانند ساماندهی تپه مرادآب، تکمیل مجتمع تجاری مهرویلا، زمین تنیس سرپوشیده مهرشهر، مجتمع خدماتی رفاهی سرای سرو و راه اندازی تله کابین را در دست اقدام دارد.
به گفته ارشد؛ مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار برای اجرای این پروژه ها بر عهده سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین