تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله:جلسه هم اندیشی حریم شهر، آسیب شناسی، مدیریت واحد و توسعه گردشگری با همکاری شهرداری کرج و استانداری البرز برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۰۳۹
جلسه هم اندیشی حریم شهر برگزار شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این جلسه که به منظور هم اندیشی در خصوص محورهای اصلی همایشِ حریم شهر و چگونگی برون رفت از معضلات حرایم شهرهای استان البرز و با حضور دستگاه های مدیریت شهری اعم از رییس شورای شهر کرج، دادگستری کل استان البرز، فرمانداران، شورای شهر و شهرداران شهرستان های استان البرز، همچنین اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر دستگاه های خدمات رسان برگزار شد، موضوعات راهبردی جهت صیانت و بهره برداری صحیح از اراضی حریم به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
در این نشست قدوسی، مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری البرز و ناصربخت، مدیر نظارت بر توسعه حریم شهر شهرداری کرج مهمترین اهداف برگزاری این نشست را دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات دستگاه های اجرایی در خصوص آسیب شناسی، معضلات و تعارضات حریم شهرستان های استان و تدوین راهکارهای اجرایی بعنوان دستاوردهای همایش پیش رو با موضوع "حریم شهر، فرصت ها و چالش ها" عنوان کرد.
لزوم تهیه سند پهنه بندی، تطبیق مرزهای سیاسی شهرستان ها با حرایم آنها، استفاده از فرصت های گردشگری در راستای جذب سرمایه گذاران و یکپارچه سازی قوانین جاری در حریم از جمله موضوعات کلیدی مطرح شده در این هم اندیشی بود. همچنین مقرر شد کلیه دستگاه های ذیربط نقطه نظرات و پیشنهادات اجرایی خود را به دبیرخانه همایش (شهرداری کرج) تحویل داده تا پس از جمع بندی در همایش آتی مورد توجه و اقدام قرار گیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین