کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع آوری و انتقال بیش از ۴۷۰۰ تن خاک و زباله به حلقه دره

پایگاه خبری کرج امروز , 18 آبان 1398 ساعت 10:25

حزب الله:به جا ماندن پسماندهای ساختمانی، معضلات زیادی را از جمله آلودگی های زیست محیطی، بد منظره شدن فضای شهر و ایجاد آلودگی های دیداری در پی دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا فکورزاده با اشاره به جمع آوری و انتقال خاک و زباله ها به حلقه دره اظهار داشت: در طول ۴۸ ساعت بیش از ۴۷۰۰ تن خاک، نخاله، ضایعات و وسایل منازل از جمله مبلمان، کمد و ... از سکوی دپوی نخاله منطقه جمع آوری و به حلقه دره انتقال یافت.
وی گفت: با توجه به توسعه شهری و رشد ساخت و سازها و افزایش نخاله‌های ساختمانی، طرح ساماندهی پسماندها و ضایعات ساختمانی به منظور سهولت و تسهیل در امر پاکسازی، نظافت و رفاه حال شهروندان اجرایی شد.
به گفته مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج؛ به جا ماندن پسماندهای ساختمانی، معضلات زیادی از جمله آلودگی های زیست محیطی، بد منظره شدن فضای شهر و ایجاد آلودگی های دیداری را در پی دارد.
فکورزاده با اشاره به هزینه های بسیار زیاد برای دفع نخاله و ضایعات ساختمانی از محیط شهری ادامه داد: اگرچه ممکن است این نخاله‌ها به اندازه مواد زائد دیگر خطرناک نبوده ولی حجم زیاد آن‌ها مشکل عمده‌ای را از لحاظ کاهش ظرفیت محل‌های دفن و بر جای ماندن دیگر مواد زائد ایجاد می کند


کد مطلب: 210948

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/210948/جمع-آوری-انتقال-بیش-۴۷۰۰-تن-خاک-زباله-حلقه-دره

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com