تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله: مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان وضعیت مبهمی با فدراسیون فوتبال دارد و مشخص نیست که آیا او شنبه به تهران می‌آید یا نه.
۰
کد مطلب : ۲۱۰۹۰۰
ویلموتس شنبه به ایران می‌آید؟ / تلاش فدراسیون برای ادامه همکاری با اسپینوزی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با عراق نامشخص است. اخباری هم که در این چند روز در مورد مارک ویلموتس از سوی رسانه‌های بلژیکی منتشر شد، به نوعی همه را نگران کرده است، موضوع درخواست ویلموتس برای فسخ قرارداد و اینکه اعلام کرده است فدراسیون برای ادامه همکاری باید مذاکره مجددی با او داشته باشد.
آنچه در این میان قطعی است، فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته دستمزد ویلموتس را پرداخت کند و این مربی بلژیکی هم به همین دلیل درخواست فسخ قرارداد یا مذاکره مجدد دارد، اتفاقی که به هیچ وجه در شرایط فعلی به سود تیم ملی نیست، هرچند فدراسیون آنقدرها هم نگران این مسئله نبوده و معتقد است مشکل را برطرف خواهد کرد و ویلموتس هم در بازی با عراق روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند.
فدراسیون فوتبال مدعی شده دستمزد ویلموتس تهیه و این پول اکنون به بانک‌هایی در خارج از ایران نیز منتقل شده است، پولی که دو قسط عقب افتاده این مربی بلژیکی است تا با پرداخت شدن آن، مشکلی برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد. هرچند گفته شده ویلموتس شنبه به تهران می‌آید تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد، با این حال اخباری هم وجود دارد که او خواستار دیدار با مسئولان فدراسیون در ترکیه شده است تا تکلیفش مشخص شود. در چنین شرایطی، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون نیز اعلام کرد این فدراسیون برای پرداخت شدن مطالبات ویلموتس در تلاش است.
تمام این اتفاقات در حالی رقم خورده است که لوران اسپینوزی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در اردوی قبلی غایب بود و رسانه‌های بلژیکی در چند روز گذشته خبر داده‌اند که او قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کرده است. همین مسئله نگرانی‌ها در خصوص ویلموتس را هم بیشتر می‌کند، اما گویا فدراسیون در تلاش است علاوه بر راضی کردن ویلموتس برای ادامه همکاری با تیم ملی، با اسپینوزی هم ادامه همکاری بدهد و او از این اردو مجدداً در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند.
طبق اطلاعات کسب شده، فدراسیون پس از قطعی شدن محل برگزاری دیدار تیم ملی مقابل عراق و پایان دادن ماجرای ویلموتس، تلاش خواهد کرد تا یک بازی دوستانه را برای تاریخ 28 آبان ماه قطعی کند، چراکه در حال حاضر اولویت فدراسیون جلب رضایت ویلموتس و تدارک دیدار مقابل عراق است و پس از آن مسائل دیگر را پیگیری خواهد کرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین