تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام ۱۰ ساله جزو اولویت‌هایم است، گفت: احداث و بهره برداری از ۷۰۰ پروژه ورزشی تا پایان امسال هدف گذاری شده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۰۸۹۷
وزیر ورزش در گچساران: ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری می‌رسد
مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح سالن ورزشی روستای سرابننیز اظهار داشت: سال گذشته بهره برداری از 500 پروژه ورزشی در تمامی استان‌های کشور هدف گذاری شد که با پیگیری‌های انجام شده از برنامه هدف گذاری شده فراتر رفتیم و در واقع 700 پروژ افتتاح شدند.
وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های اعتباری برای امسال نیز افتتاح 700 پروژه هدف گذاری شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از نیمی از این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
بیشتر بخوانید
آرزوی نویسنده کتاب خصوصی‌سازی فوتبال: امیدوارم توسط وزیر ورزش توبیخ شوم
خطیبی: وزیر ورزش پیگیر فحاشی‌ها علیه خانواده‌ام بود
4 طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح شد
سلطانی‌فر توجه ویژه به ورزش بانوان را نیز جزو اولویت‌ها دانست و افزود: برای توسعه زیرساخت ورزش بانون از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم و در این زمینه هیچ قصوری از استان‌ها پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به انجام 120 سفر استانی در یک سال گذشته ادامه داد: حمایت دولت و مجلس از حوزه ورزش و جوانان بویژه به سرانجام رساندن پروژه‌های ورزشی مطلوب است.
سلطانی‌فر با اشاره به کسب مقام‌های خوب ورزشی توسط ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: ورزشکاران خوب کشورمان در 10 رشته مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.
وی با تاکید بر ضرورت استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی بویژه در استان‌های کمتر برخوردار بیان کرد: احداث سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف کمک شایانی به ورزش کرده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین