کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مذاکره با کالین فارل برای بازی در «بتمن»

باشگاه خبرنگاران جوان , 16 آبان 1398 ساعت 13:54

حزب الله:بازیگر مطرح ایرلندی ممکن است ایفاگر یکی از نقش‌های شرور در تازه‌ترین نسخه سینمایی «بتمن» شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با کالین فارل است تا موافقت وی برای ایفای نقش «پنگوئن» را بگیرد. این شخصیت یکی از شخصیت‌های شروری است که در فیلم «بتمن» به کارگردانی مت ریوز، حضور دارد.
با امضای این قرارداد، کالین فارل سومین شخصیت منفی این فیلم خواهد بود. شخصیت‌های سه گانه منفی این فیلم که در برابر رابرت پتینسون در نقش بتمن ظاهر می‌شوند، بجز پنگوئن، شامل پل دانو در نقش «ریدلر» و زوئی کراویتس در نقش «زن گربه‌ای» خواهد بود.
کالین فارل بازیگر ۴۳ ساله ایرلندی ایفاگر نقش در فیلم‌های متعددی بوده است که «دامبو»، «بیوه‌ها»، «خرچنگ»، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» و «کشتن گوزن مقدس» از جمله آنهاست.
در جدیدترین نقش‌آفرینی‌اش وی در فیلم «آقایان» به کارگردانی گای ریچی در نقش مربی ظاهر شده که در مرحله پس از تولید است. وی در سال ۲۰۱۵ بازیگر سریال تحسین شده «کارآگاه حقیقی» هم بود.
این بازیگر از سابقه بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی هم برخوردار است و در فیلم «بی‌باک» سال ۲۰۰۳ که نقش «دردویل» با بازی بن افلک ایفا شد، وی در نقش ابرقهرمانی «بولزآی» شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس، ظاهر شده بود.


کد مطلب: 210892

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/210892/مذاکره-کالین-فارل-بازی-بتمن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com