کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این سارق مسلح را شناسایی کنید

ایسنا , 16 آبان 1398 ساعت 12:21

حزب الله:پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر سردسته سارقان مسلح منزل که در مناطق مختلف استان‌های البرز و تهران اقدام به سرقت کرده بودند، از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفتند، برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت منزل در مناطقی از "جهانشهر و کوی کارمندان کرج" و تیراندازی سارقان به سمت ماموران کلانتری و متواری شدن آنها موضوع به صورت ویژه از سوی پایگاه یکم پلیس آگاهی استان پیگیری شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و با اقدامات گسترده پلیسی هویت یکی از سارقان که سردسته باند سرقت بود را شناسایی کرده و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران ردیابی شد.
این مقام انتظامی، گفت: کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به محل سکونت وی اعزام و پس از محاصره مخفیگاهش پس از 40 دقیقه درگیری مسلحانه، متهم را دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کمری، تعدادی تیرجنگی، آلات سرقت، دستگاه طلایاب و دیلم به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.
وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تا کنون به 100 فقره سرقت منزل که چند فقره از آنها مسلحانه بوده در مناطق مختلف استان‌های البرز و تهران با همدستی دو نفر دیگر با استفاده از خودروهای زانتیا، پژو 206، اوپتیما، آزرا، سراتو، پژو پارس و پژو 405 اعتراف کرد.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به این که دو همدست متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد، گفت: تاکنون 13 نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه 26 دادسرای ناحیه 2 کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی  که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - 45 متری کاج - بلوار ولیعصر(عج)- جنب کلانتری 30 اسلام آباد مراجعه کنند.


کد مطلب: 210880

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/210880/این-سارق-مسلح-شناسایی-کنید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com