تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله:مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار فسخ قراردادش شده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۰۷۹۷
ویلموتس در آستانه فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۹ روز تا دیدار حساس با عراق در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است ۲۳ آبان در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شود در بلژیک حضور دارد و تاکنون به کشورمان بازنگشته است.
طبق ادعای سایت نیوزبلد بلژیک ویلموتس که پس از حدود ۶ ماه فعالیت در ایران تاکنون موفق به دریافت مطالباتش نشده است از فدراسیون فوتبال درخواست کرده قراردادش فسخ شود.
این درحالی است که لورن اسپینوزی، مربی دروازه بان‌های فرانسوی‌ای که در اردو‌های ابتدایی تیم ملی زیرنظر ویلموتس دروازه بان‌های ملی پوش ایران را تمرین می‌داد به دلیل مشکلات مالی در آخرین اردوی این تیم که برای بازی با کامبوج و بحرین برگزار شد شرکت نکرد و طبق ادعای این سایت بلژیکی سایر دستیاران سرمربی ۵۰ ساله تیم ملی یعنی مانو فررا همددر این مسیر قرار گرفته اند. این درحالی است که تیم ملی ایران ۱۴ نوامبر دیدار حساسی با عراق پیش رو دارد.
همچنین طبق ادعای این سایت مسئولان باشگاه رویال آنتورپ از عملکرد لاژلو بولونی رضایت کاملی ندارند و در صورت قطع همکاری با او، حر ویلموتس در این تیم تعجب برانگیز نیست چراکه سرمربی سابق تیم ملی بلژیک ارتباط مناسبی با لوسیانو دی اونفوریو یکی از مدیران آنتورپ دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین