کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پست اینستاگرامی کدخدایی درباره فیلم "رد خون"

instagram

مشرق , 11 آبان 1398 ساعت 9:52

حزب الله: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه خود در اینستاگرام با اشاره به فیلم رد خون که این روزها بر پرده سینماها قرار دارد، نوشت:


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه خود در اینستاگرام با اشاره به فیلم رد خون که این روزها بر پرده سینماها قرار دارد، نوشت:

«باید از همه دست اندرکاران فیلم پر مفهوم رد خون تشکر کرد. جدای از مسائل فنی و هنری که البته در تخصص من نیست، اما مایل هستم تاکید کنم که سه فیلم سیانور، ماجرای نیمروز و رد خون پرده از جنایات واقعی و درونی گروهک منافقین برداشته و تصویری است برای کسانی که دوران انقلاب و حوادث آن را ندیده اند.

جنایات منافقین را کسانی درک می‌کنند که در آن ایام حضور داشته و با آن‌ها روبرو بودند. این گونه فیلم‌ها هر چند محدود، ولی روشنگری است نسبت به جنایات کسانی که امروز در پناه استکبار و با پول آن‌ها ادعای سیاسی بودن صرف دارند. آن‌هایی که مدعی احکام شرعی سال ۶۷ هستند، اما کلامی از این جنایات نمی‌گویند.

به آقایان رضوی و مهدویان تبریک و خدا قوت می‌گویم.

لازم است این تذکر داده شود که اختلاف نظر در برخی ابعاد هنری آن نباید پیام اصلی را به فراموشی سپارد. تشریح جنایات منافقین و خیانت مخصوصا سران آن‌ها بالاترین هنر هنرمندان عزیز بود که به خوبی به نمایش درآمد».




     
 


کد مطلب: 210455

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/210455/پست-اینستاگرامی-کدخدایی-درباره-فیلم-رد-خون

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com