تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله: تلاش دونالد ترامپ برای بهره‌برداری سیاسی از هلاکت ابوبکر بغداد در حالی صورت می‌گیرد که او در سال ۲۰۱۲ و در جریان کشته شدن اسامه بن لادن، از مردم آمریکا خواسته بود تا به دولت اوباما تبریک نگویند.
۰
کد مطلب : ۲۱۰۲۸۲
تلاش ترامپ برای بهره برداری از مرگ بغدادی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عصر روز یکشنبه و پس از آنکه رسانه‌های آمریکا خبرهایی درباره هلاکت ابوبکر بغدادی منتشر کردند، طی اظهاراتی در کاخ سفید این خبر را تایید کرد.

ترامپ با لفاظی فراوان درباره این موضوع سخن گفته و به نوعی کشته شدن سرکرده داعش در سوریه را به عنوان یک پیروزی برای خود معرفی کرد.
علاوه بر این کاخ سفید نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از «نقش برجسته ترامپ» در کشته شدن ابوبکر بغدادی سخن گفته است.

در پیام توییتری کاخ سفید آمده است: ابوبکر بغدادی سال‌ها فراری بود، تحت نظارت دونالد ترامپ، ما او و خلافتش را نابود کردیم.
پایگاه ایندیپندنت با اشاره به این اظهارات ترامپ پرداخته و می‌نویسد: با این وجود، ۸ سال پیش و در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» که اسامه بن لادن از سوی نیروهای آمریکایی کشته شد، اوضاع کاملا متفاوت بود.

این پایگاه می گوید: سال ۲۰۱۲ ترامپ با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از مردم آمریکا خواسته تا تبریک گفتن به دولت وقت آمریکا به خاطر کشته شدن بن لادن را متوقف کنند.
ترامپ در این توییت گفته که کشته شدن بن لادن از سوی ملوانان نیروی دریایی آمریکا اجرا شده و مردم باید تبریک گفتن به دولت اوباما را متوقف کنند.

در این پیام توییتری آمده است: تبریک گفتن به اوباما را متوقف کنید. ملوانان نیروی دریایی بن لادن را کُشتند.

این توییت ترامپ و موضع‌گیری متناقض او از دید کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نمانده و کاربران توییتر ضمن اشاره به توییت سال ۲۰۱۲ ترامپ، او را مورد انتقاد قرار داده‌اند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین