کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد؛

شلیک هوایی پلیس البرز در آزادراه کرج/ دستگیری سه سارق سابقه‌دار

مهر , 24 مهر 1398 ساعت 15:19

حزب الله:رئیس پلیس آگاهی استان البرز از عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی استان در آزادراه تهران - کرج که منجر به دستگیری سه سارق سابقه دار شد، خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ محمد نادربیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد امروز، ماموران پلیس آگاهی استان حین گشت ماموریت درآزادراه تهران - کرج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.
وی اضافه کرد: در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که دارای سابقه سرقت است و از مدت ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی استان تهران و البرز بوده بنابراین بلافاصله دستور توقف آن صادر اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود افزود.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: ماموران به تعقیب و گریز خودرو پرداخته و با توجه به سرعت زیاد و انجام حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در این لحظه خودرو در ابتدای ورودی منظریه متوقف شد و در کمتر از ۱۰ دقیقه از زمان تعقیب خودرو موفق به دستگیری سه نفر از سرنشینان خودرو که یک نفر زن و دو نفر مرد بودند، شدند.
سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل که جزئیات مربوط به میزان جرائم ارتکابی از سوی آنها متعاقبا اعلام می شود.


کد مطلب: 209421

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/209421/شلیک-هوایی-پلیس-البرز-آزادراه-کرج-دستگیری-سه-سارق-سابقه-دار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com