کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز

20 مهر 1398 ساعت 15:08

حزب الله:هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۳ میلیون ۹۹۵ هزار تومان به فروش رسید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۳ میلیون ۹۹۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.
 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۸۹ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۶ هزار و ۶۵ تومان است.
 
نرخ سکه و طلا در 20 مهر 98 /
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۱۸مهر ۹۸) هر دلار آمریکا با مبلغ ۱۱ هزار و ۳۹۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار آزاد معامله می شود.
هر دینار عراق  به قیمت ۱۰ تومان  و هر یک هزار دینار عراقی  به قیمت ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان در صرافی‌های مجاز معامله  می‌شود.

دیروز دلار به قیمت ۱۱ هزار و ۳۸۹ تومان و یورو با مبلغ ۱۲ هزار و ۵۸۹ تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

نرخ فروش ارز در بازار آزاد/ یک هزار دینار عراق به قیمت ۱۰ هزار و ۶۰۰ توماننرخ فروش ارز در بازار آزاد/ یک هزار دینار عراق به قیمت ۱۰ هزار و ۶۰۰ توماننرخ فروش ارز در بازار آزاد/ یک هزار دینار عراق به قیمت ۱۰ هزار و ۶۰۰ توماننرخ فروش ارز در بازار آزاد/ یک هزار دینار عراق به قیمت ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان
 


کد مطلب: 209042

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/209042/قیمت-طلا-دلار-سکه-ارز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com