کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خرمشهر:

مرز شلمچه بسته نیست/ عبور آسان برای زائرانی که با اتوبوس می آیند

مهر , 18 مهر 1398 ساعت 14:48

حزب الله:فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرز شلمچه بسته نیست اما برای اینکه زائران در آن سوی مرز با مشکلی مواجه نشوند، زائرانی که با پای پیاده می آیند را در این سوی مرز نگه داشتیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کوروش مودت افزود: در بخش ایرانی مرز شلمچه مشکلی نداریم و از زائران استقبال خوبی انجام شده است و خادمان مواکب در حال پذیرایی از آنان هستند اما از آنجایی که در عراق مشکل خودرو برای جابجایی زائران وجود دارد، در این سو ما کنترل کردیم تا برای ساعاتی زائران از ایران به سمت عراق نروند و به مشکل برنخورند.
وی اظهار کرد: خبرها از آنسوی مرز حاکی از آن است که وسایل نقیله کم است لذا در هماهنگی با استاندار خوزستان و وزارت کشور تدابیر لازم اتخاذ شد تا اتوبوس برای جابجایی زائران به مرز شلمچه فرستاده شود تا شرایط عادی شود، سعی ما آن است که مرز را کنترل کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر تصریح کرد: آن دسته از زائرانی که به صورت کاروانی و با اتوبوس به شلمچه می آیند از مرز رد می شوند، مرز بسته نیست، اما برای اینکه زائران در آن سوی مرز با مشکلی مواجه نشوند آنان را در این سوی مرز نگه داشتیم.
مودت گفت: انتظار می رود زائرانی که به خرمشهر می آیند در مواکب، حسینیه ها و اردوگاه های پیش بینی شده مستقر شوند و از مردم خرمشهر نیز می خواهیم تا به زائران کمک و از آنان پذیرایی کنند.


کد مطلب: 208946

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/208946/مرز-شلمچه-بسته-نیست-عبور-آسان-زائرانی-اتوبوس-می-آیند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com