تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
plusresetminus
حزب الله:فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها برای اربعین خارج نشده است، اعلام کرد: گیت های خروجی و ورودی را افزایش داده ایم و بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.
۰
کد مطلب : ۲۰۸۸۴۳
صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت اربعین/ امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار اشتری در حاشیه بازدید از مرز مهران  به استان ایلام به هماهنگی و تعامل خوب با طرف عراقی به منظور تسهیل در تردد زائران ایرانی اشاره کرد و اظهارداشت: صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.
وی از افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین نسبت به سال گذشته خبرداد و  گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است.
صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت
فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز با اشاره به اینکه مرزهای سه گانه"شلمچه، چذابه و مهران" آماده خدمت رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای عملیات بزرگ اربعین آمادگی کامل دارد.
وی به تجربه بیش از شش ساله نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: با توجه به اشتیاق مردم در سال جاری و افزایش چشمگیر آمار تردد زائران در مرزهای چهار گانه، برنامه ریزی و آمادگی های لازم  به منظور تسهیل تردد زوار و خدمتگزاری شایسته به آنها را در مرزها ایجاد کرده ایم.
از سال گذشته، جلسات متعددی را در راستای تسهیل تردد زائران در درون ناجا و نیز با مسئولان کشور عراق برگزار کرده ایم.
فرمانده ناجا گفت: امسال با توجه به درخواست ها و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین با هماهنگی های به عمل آمده با طرف عراقی، اقدام به چاپ برگ تردد موقت زائر کرده ایم که تاکنون بیش از 500 هزار برگ چاپ و ارسال شده است.
نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور بسیار محسوس است
حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با تبریک هفته ناجا، عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای معرفی پلیس مردمی که بحمدالله نقش مردمی بودن پلیس در سطح کشور بسیار محسوس است.
وی با تقدیر و تشکر از تلاش های مجاهدانه پرسنل نیروی انتظامی خصوصاً در عملیات بزرگ اربعین، گفت: کاهش تخلفات مرزی(خروج غیرقانونی از مرز)  در سال جاری، نشانگر قانونمداری بسیار بالای مردم است.
براساس گزارش سایت پلیس، نماینده ولی فقیه در استان ایلام با ابراز امیدواری از اینکه امسال نیز بهتر از سال گذشته شاهد حضور زائران اباعبدالله الحسین(ع)در راهپیمایی عظیم اربعین باشیم، گفت: اشتیاق مردم  برای حضور در این تجمع بزرگ و جهانی همه سازمان ها و دستگاه ها را غافلگیر کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین