تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
plusresetminus
حزب الله:معاون وزیر بهداشت گفت: اعلام نشدن نتیجه آزمایش اچ آی وی در آزمایشگاه‌های کشور کذب بوده و هیچ دستوری از سوی وزیر بهداشت در این زمینه صادر نشده است.
۰
کد مطلب : ۲۰۸۷۵۰
دستورالعملی برای محدودیت در آزمایش ها وجود نداشته و نخواهد داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی رضا رئیسی عصر سه شنبه درباره نامه جعلی منتسب به وزیر بهداشت درباره اعلام نشدن نتیجه آزمایش اچ آی وی مثبت در آزمایشگاه های کشور، افزود: خبر منتشر شده در این مورد در برخی از شبکه های اجتماعی، جعلی و دروغ است.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: همه آزمایشگاه های تشخیص طبی در سراسر کشور و آزمایشگاه های مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمایش های رایج را انجام می دهند و دستورالعملی برای محدودیت در آزمایش ها وجود نداشته و نخواهد داشت.
 
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز در همین رابطه گفت: به تازگی نامه‌ ای جعلی در شبکه ‌های اجتماعی با امضای سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده و در میان کاربران دست به دست می ‌شود که طی این نامه از طرف وزیر بهداشت به مدیرکل امور آزمایشگاه‌های کشور، دستور داده شده با توجه به حوادث رخ داده در لردگان و فرصت‌ طلبی گروه‌های معاند و ضدانقلاب از نارضایتی مردم که منجر به آشوب های گسترده در سطح شهر و آسیب رسیدن به اماکن سیاسی و مذهبی آن شهر شد، مقرر گردید برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در سایر شهرها تا اطلاع ثانوی از اعلام نتیجه مثبت آزمایش HIV به مراجعین در تمام آزمایشگاه‌های کشور خودداری شود.
 
وی تاکید کرد: وزیر بهداشت هرگز چنین دستوری در این باره صادر نکرده و این نامه جعلی، کذب و ساختگی، قطعا در جهت اختلاف افکنی و تشویش اذهان عمومی به دست افراد مغرض، جعل و منتشر شده است.
منبع : وزارت بهداشت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین